شبنم ثریا اجبار به توان 2 برگ های زرد دلشوره-نرو نرو-رفتن تو-چشم سیاه داری-دیگه اخم نکن-آهو-کتاب زندگی-بگو چیه

دانلود آهنگ خستیم (بیله بیله) از شبنم تووزلو با لینک مستقیم – کیفیت 320

Lyrics & Download music Xesteyem By Sebnem tovuzlu

 پخش اختصاصی از سایت ناکامان 

همراه با متن ترانه ترکی آذری و ترجمه فارسی :

Yandı bağrım kömür kimi.
Bir vəfasız ömür kimi
Sən də bir gün gedəcəksən.
Eşq nədir. Vəfa nədir
Sevgidə cəfa nədir
Əvvəl axır biləcəksən.
Sən də bir gün gedəcəksən.
Ayrılacağını bilə-bilə
Sadəcə sevirəm elə belə
Sənə Vurğun sənə xəstəyəm.
Mənim məhəbbətdir adım

آهنگ خستیم (بیله بیله) از شبنم تووزلو
Eşqimi doyunca dadım
Qəmli mahnılara bəstəyəm.
Dağ çəksən də kürəyimə
İmzanı at ürəyimə
Səndən mənə əmanət olsun.
Eşq nədir. Vəfa nədir
Sevgidə cəfa nədir
Əvvəl axır biləcəksən.
Sən də bir gün gedəcəksən.
Ayrılacağını bilə-bilə
Sadəcə sevirəm elə belə
Sənə Vurğun sənə xəstəyəm.
Mənim məhəbbətdir adım
Eşqimi doyunca dadım
Qəmli mahnılara bəstəyəm.

ترجمه فارسی :

سوزانده شده مانند زغال سنگ معده.
این یک زندگی بی نظیر است
شما نیز یک روز می روید.
عشق چیست؟ چه اتفاقی می افتد
عشق در عشق چیست؟
شما قادر خواهید بود قبل از اجرا.

آهنگ خستیم (بیله بیله) از شبنم تووزلو
شما نیز یک روز می روید.
آگاهانه ترک
من فقط آن را دوست دارم
من از شما مریض هستم
عشق من گام است
عشقم را دوست داشتم
من یک آهنگ پر زرق و برق هستم
کوه را به پشت من بیاور
اسب را در قلب من بنویسید

ریباترین آهنگ های ترکی و آذری

آهنگ خستیم (بیله بیله) از شبنم تووزلو
من را از تو دور کن
عشق چیست؟ چه اتفاقی می افتد
عشق در عشق چیست؟
شما قادر خواهید بود قبل از اجرا.
شما نیز یک روز می روید.
آگاهانه ترک
من فقط آن را دوست دارم
من از شما مریض هستم
عشق من گام است
عشقم را دوست داشتم
من یک آهنگ پر زرق و برق هستم